I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Happy Birthday Bella! :)

Kategori:

Har nyss vaknat och redan fått massa "Grattiskramar" från alla håll och kanter! Tackar och bockar. Ler.

Vilken underbar dag det är! Solen skiner, inte ett moln på himlen. Aktiviter på schemat. Bara att göra det jag känner för. Fast forsränning och nakenbungyjump kanske blir liite svårt... 23-års kris... Höhö...

Har Alice fixat kalas åt mig ikväll? Massa presenter, tända ljus och en tre-vånings-tårta? Ska jag skära mig på papperet och blir attackerad av Jasper? Ska Edward fly? Jo men visst, det hade ju redan skett.
Nu är det Mr. Black som gäller... Hehehe. Vad ska han ta mig på idag? Speeda up mitt liv lite. Big smile. Ge mig lite het kärlek? Ååh, det vore inte helt fel... Men det är långt till resorvatoriet här i från... Kom hit, Jake!!!! Jag betalar flyget. ASgarv.
Eller vad är det jag säger! Menade förstås, byt skepnad, spring genom skogarna så möts vi i gläntan. ;) Det går fortare än flyget kan ja lova!

Fan va dampig jag e! På ett bra sätt.

Daddy, dragracing nån dag? En favorit i repris?

Ska ta och åka te jäntan på macken och köpa mig frulle. Bolaget nästa. Handla mat. Ska ge mig in på att göra den där laxen idag. Ler.
Bäst jag övar... För min kommande karriär. Lyxhustru och bokskrivning! Hahaha.

Oj då, Edward grattade mig just. Där ser man. Eller var det bara hans röst jag hörde i huvudet?
Bara Jake kvar då. Biter mig hårt i läppen och tränger bort ilningen i maggropen och det blöta ögat snabbt som attan.

Helt appropå...
Kändes som jag skulle föda barn igår, min mage var helt skum. Förmodligen kusins känslor jag fick till mig? Det är läskigt det där. Men jag sa till Johanna att namnet på min eventuella alien skulle inte bli svårt om jag hade en.
- Robert III, säger hon då.
Asgarv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lättare kan det väl inte bli.
Nej, jag har ingen alien. Don't worry. Vi bara skojas. Hehe.

Nu ska jag leva livet en stund.

See ya tonight, sweethearts!

Kommentarer

  • Me säger:

    Grattis för bövelen! ;)

    2009-07-17 | 17:03:50
  • Hmm säger:

    Hmm, jag brukar svara kommentarer med "Me" så nu fattar jag ingenting.. :P Men tack som faan.

    2009-07-17 | 17:33:09

Kommentera inlägget här: