I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Höjer insatsen...

Kategori:

Laxen i ugnen och chill på g.
Fan vad gott det blir. Fröken M's hemliga recept... Du hade rätt, enkelt och supergott!! Men ser avancerat ut. Hehe, som det ska vara!
Nu jävlar höjer vi insatsen i det kommande livet. Hihi.

Skönt att hänga med C idag. Allt är så lugnt. Ingen stress. Bara ta det som det kommer. Precis som jag vill ha det ibland!
Införskaffade nya under och nytt nagellack. Nice.

Ingen tvättid ledig förrän onsdag..! Hmm, får bli adidasbyssorna och huvtröja tills dess då. Det enda som är rent! Eftersom jag inte har varit hemma och myst på länge... Hehe.

Vart fan är alla mina strumpor??

Ska man se en film ikväll? Boy A kanske? Eller vad den heter. Skulle köpt en ny bok. Har ingen kvar att läsa. Attans.

Ha lite tjejgrejer för mig efter maten också.

Det ömmar på ett ställe som ger orostankar... Inte bra, inte bra. Måste ta reda på vad som är fel. Uteslutningsmetoden. Illa kvickt!!

Fan vad gott det blev!! Maten alltså. Jag har en ny hobby, laga god mat! Hehe.

Gajks, vlika läskiga tankar som dyker upp. Panik!! Say it ain't so.

Oh oh, we're in trouble
somethings goin on
and we don't know nothing...

Ett glas vitt. Röka. Naglar. Film/DatAnörda. Typiskt pulverhålan-liv!!! Hahaha!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: