I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Infekterad

Kategori:

Började med ett litet skavsår på vänstra foten, nu är det lika rött och stort som mitt hjärta var en gång i tiden. Lär besöka doktorn. Blä, vem ska nu hålla min hand??? Vågar fan inte åka dit själv. Sjukhusfobi.
Tänk om jag får feber? Känner mig lite skum. Men det är väl inte så underligt om jag är trött iofs. Har juh varit på resande fot hela veckan nästan.

Shit, såg ut som det stod nån i hallen! Mitt spöke är tillbaka. Kanske han följer mig till hospitalet. Kanske blir inlagd för alltid.
- Tur att du kom, vi har reserverat en plats här åt dig.
Hehe.

Träffade people from the past igår. Redde ut några frågetecken och så. Den killen du skyddar, var som sagt inte "först". Det var en annan liten vän från byn, så ditt argument håller inte.Du säger emot dig själv, så lägg ner. Hoppas du hälsar din skyddsling detsamma. Fattar inte varför Han av alla människor på jorden bryr sig överhuvudtaget... Han fick ju tillbaka sin efterlängtade bästis. Sneflin. Det var juh allt han tjatade om. Att han ville ha henne.
Orka. Nä. Verkligen inte. Men nu kan vi hälsa på varandra som normala människor igen. Det var väl bra. Lr nåt.

Vart ska jag fly idag? Armani har lämnat mig åt mitt öde. Ler.

Träffar man inte på en Borlänge-bo i Sundsvall av alla ställen. Han hade HATE på handen så jag frågade varför. Han behövde eld sen var samtalet igång. Hans svarta, Edward-liknande rock passade inte in med resten av stilen. Skumt.
Jake (min klippräddare från ingenstans) viskade i mitt öra att dom inte var snälla pojkar så jag betackade mig för vidare samtal och höll mig vid Jake's sida resten av natten.
Nu kom jag på en till dröm jag hade inatt!!

Flera vargar, jättestora var ute på promenad med mig i samma skogsglänta som alltid återkommer i mina drömmar. Shit, dom var groteskt stora! Dom cirkulerade runt mig medan jag rörde mig framåt. När jag blev ledsen och grät över förlorad kärlek, så ställde sig Alfahanen på bakbenen med framtassarna på mina axlar och slickade mig i ansiktet. Huh? La Push, baby?
Han kanske ville visa mig att kärlek finns.
Då får dom nog entra mina drömmar några gg till innan jag blir övertygad...

Aj fan vad ont det gör på foten, i foten och under foten!!!!!!!!! Hjälp, sjukvårdare till Forssa! Sjukvårdare till Forssa!

Nu blev jag illamående. Vila nästa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: