I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Jag tänker alltså finns jag...

Kategori:

Måste bara berätta att jag drar på nya äventyr idag! Fan va kul det ska bli! Skönt att dra igen. Borde bli en nomad eller vad det heter.

Vilsen själ på upptäckarfärd.

Kvinnlig soldat försvunnen på väg till Jamaica... Hahaha!

Köket klart! Tv-rummet klart! Bara sovrummet kvar. Och mig själv så klart. Effektiv när jag väl börjar. Fick bara lov att köra ett sommarskrik emellan.

*Aaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiooooooooooooooooyyyyyyyyyyyyyl*

För frihetens skull. Den kan du aldrig ta.

Har gjort vad jag kan angående en eventuell vän nu. Känns så jävla skönt. Att få allt sagt.

Kastar allt gammalt skit nu och börjar om! Fan va härligt.

Ett litet, blekt leende leker på Bellas läppar. Hon suger i sig alla äventyr och provar på nya saker. Känner friheten smeka hennes hår. La Push har tagit henne i sina armar. Låter henne testa, falla för att finnas där och lyfta upp henne igen. Åh, Jake, jag är så glad över att du är min bästa vän! Blottar tänderna och morrar om någon kommer för nära... Bella är trygg igen, även om hon inte känner det själv, så ser han till att det är så.

Vart kom den här lyckokicken ifrån?? Hehe. Only faith can tell....

Heddå Blge, Hello Sthlm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: