I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Lovley

Kategori:

Vaknade upp till en liten gullig melodi på luren.

På med jazzbyxorna och ett linne. På med lurarna och en peppande spellista. Sen gick jag på morgonpromenad runt älven. Mötte några pratsamma äldre män. Dom är alltid pratsamma med mig. Hahaha. Jag och Sven för faan! Asgarv.
- Heej jäntan! Följ mig bara! Ja, se så, kom nu!
Njaaaaa. Jag klarar mig fint ändå, siddu.

Nu väntar dusch och lite fixning av grejer sen tänkte jag våldgästa jäntan och hänga där tills det är dags att åka.

Mr. Armani ringde och hade mätt 2.0 i promille, fel på mätaren, tack gode. Asgarv. Ses i kväll, grabbarna grus. Får se vem som får som den vill! Hahaha!

Well then. Inte tid för det här någe mer idag. Wish me luck! Ler.

"Jag tror jag förbrännde 25 kilo-Dig, punkassmotherf!!! Bara 40 kilo kvar då, för du kan väl inte ha vägt mer? Så jävla stor är du juh inte, Mohahahahah!"

Hey ho, Let's go!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: