I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Nattkreativitet

Kategori:

Blev inge trött av filmen juh.

Verkar aldrig bli trött på kvällarna nuförtiden. wtf. John B kanske tappat adressen eller så?

Kanske ska vara vargvakt på torsdag! Yeeij! Det gillar vi. Då blir det långpromenader i gläntan. Ler. Jacob kanske vill följa med på alla fyra tassarna? Hehe. Jag är sjuk. Men det gör inget. Asgarv. Huvudsaken att jag roar mig.
- Vill du det, Jake? Följa med på promenad i skogen utanför byn? Yla lite i det fria livet. Kanske ge mig värme i tältet. Eftersom Edward är iskall.
Life sucks and then you die. I should be so lucky...//New Moon

Ler svagt och viskar till dig, du, du är värd att dö för. // Kent.

Bella är omättlig. Mer buuuus!!

Skulle fan sagt ja till erbjudandet idag! Ångrar mig nu. När jag är rastlös och ensam igen.

Man vet aldrig vem som lurar runt hörnet... Kanske inte är så ensam som jag tror... Hehe.

Men va fan, nu doftar det någon här igen!!! Vad vill ni? Förmodligen bara någon som tänker på mig. Det är juh nice att veta. Säg dä tä mä iställä.. Hihi.

Tänk att 3 dagar kan kännas som en evighet!!!

Äh, fuck it. Slår på en till rulle och somnar till.

"Bellas hjärta slår hårt. Av förväntan, nyfikenhet och glädje där hon sitter mitt emot sitt livs kärlek. Han lämnar henne inte med blicken ens för en sekund. Han studerar henne och det gör henne fruktansvärt nervös.
- Titta inte på mig så där! Vad tänker du?
Han blir genast stött och vänder bort blicken. Tittar på ciggen som brinner upp alltför fort.
Deras knän nuddar varandra och Bella rycker ofrivilligt till. Då, snabbare än ögat hinner uppfatta, lutar han sig emot henne. Nästan tornar upp sig över henne och lägger sin hand under hennes haka. Bella tittar med stora ögon rätt in i hans och det känns som hjärtat är på väg ut ur kroppen. Tusen tankar hinner susa förbi i hennes inre. Men hon tänker; kyss mig, kyss mig, kyss mig!
- Jag tycker om dig, Bella, säger han med en mörk, hes röst. Det kom från hjärtat och han måste ha samlat allt mod i världen för att våga säga det där.
Bella blir så överrumplad men lycklig så hon inte vet vad hon ska svara. Naturligtvis blir det som alltid. Hon bara säger det första hon tänker på.
- Jag har märkt det...
Han ler sitt sneda leende och trycker de mjukaste läpparna som någonsin existerat mot hennes mun. Bestämt men varsamt.
Bella tänkte, jag har älskat dig länge... och hela hennes värld befann sig i nirvana."

That's the rainbow I've been praying for.....

Bye bye.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: