I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Nattsudd

Kategori:

Hoppas morgondagen har mer att erbjuda än dagen som gått. Men kände mig halvkrasslig hela dagen så det var bra med lite vila och soffhäng.

Weird film det där, broder bus... men skön att glo på ändå. Säger som Luke "Fuck it. Peace out forever." Hehe.
Lika bra det. Hehe.

Vart skall vår väg leda oss imorn. Nyfiken. Har några förslag, det är alltid bra. Bara mitt krassliga har gått över helt. Trist med sjukdom mitt i sommaren. Eller är det höst nu?

Identitetskris. Var ska jag bo? Vad ska jag ha för jobb? Kollat runt lite idag. Ingenting är omöjligt. Men det vore bra att få en mindre bostad att komma tillbaka till om det skulle krisa sig först och främst. Vem kommer leda mig till den perfekta lösningen? Det återstår att se.

Sthlm-tripp inplanerad på sanning. Fröken M, du måste komma till Golden med oss!!! BIg smile! Så vi kan svänga våra rakade... Hahaha! Är väl ingen jänta som har lurviga nuförtiden??

Min lover from another world, tycker du ska svänga förbi hännä på en kopp kaffe och en knäckebrömacka mä gustafskörv på! Hihihi! Det kan guldlock bju på. Är jag skyldig för den delen.

Det blir bara tokeri när jag ska lätta på tankarna denna tiden på dygnet. Men kul har jag! ASgarv.

Nu mot nya HM-katalogen in bed. Upphetsande värre!! Ler.

NattiNatti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: