I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Naturligtvis....

Kategori:

Kommer herrn från samma stadsdel som du... Why God, Why?? Naturligtvis heter han som en av bröderna bus... Självklart ringde han mig idag igen... Och visst vill han bada med mig på torsdag....

Ta det lugnt, lilla vän. Snälla. Det enda jag vet och behöver är vänner just nu. Det har jag förklarat flera gånger. Så... bara andas. Bara vara. Inget mer hets för Bella!

Jag tar kommandot.

Ni är ägda! Hahaha!

"I slutet av månaden tar du beslutet om en gammal kärlek, antingen satsar du fullt ut eller klipper helt. Eller så kommer en ny förälskelse röra om ditt liv..."

Så jävla galet.

Isa gick jättefint med mig idag! Jag kan om jag vill. Ler.

Imorn blir det Isa plus rottis plus schäfer och jag på promenad i skogen. Fett mysigt.

Varit på utflykt idag. Långpromenad. Fint här i Sthlm. Väldigt fint.

Lärt mig laga mat till mina framtida dagar som lyxhustru. Sugen, någon? Hehe.

Ätit som den varg... ni vet....

Vilat. Trött av frisk luft.

Enda som vore gräddan på moset är lite, hett bus på svala lakan, om ni fattar vad jag menar.
Stackars min släkt som läser detta. Men det är helt naturligt, behöver sånt för att leva juh. Blink, blink!!

Bella wants you!

Hihi.

Trött och flummar. Bäst att lägga ner.

Torsdag vänder vi kosen mot blge igen. Tyvärr.

Ha det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: