I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Ny dag ny stad!

Kategori:

Tog en liten vända till Sundsvall mest vi ändå är på g.

Sitter hos Robert och myser lite med en stänkare i ena handen och två män i vita sjömanskostymer på varsinn sida.

Snart väntar en dusch och en ny stänkare.

Har adopterat Dunken. Har skaffat en trogen vän för livet.

Ni fattar att jag kör på ironi-stilen ett tag framöver va?

-Va?! Lämnade du Dunken i bilen?! Han kan ju kvävas! Dö av värmeslag!

Alla bara pratar om knu hela tiden. Blir helt förvirrad, va? Vem ska jag knu och vart? Var, var, var??? Ser mig förvirrat omkring. ASgarv.

Kommer inte hem idag heller. Fan va skönt. Slippa pulverhålan ett tag till.

WTF? Fullmånetatto skådar mitt högra öga. Fett nice.

Är det inte vargar så är det månen som stalkar mig.

Mohahaha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: