I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Tankerensning

Kategori:

Så länge du kör på den linjen så gör jag det med.
Lika envis som mitt nästliggande tecken. Som du.
Tvilling, tvilling på väggen där...

Mina magkänslor har stämt sen jag föddes, stämmer detta också?
Lyfter på ena ögonbrynet och sätter handen på hakan. Gnider lätt med tummen och pekfingret. Ser upp mot himlen snett åt höger. Skumma tankar. Vad vill ni??

Hörde ni vampyrerna spela baseball här om dagen? Hehehe. Det gjorde jag. Underhölls av skådespelet och fantiserade mig till en skog långt, långt bort. New Moon, kom nu då!!!

Varför onda ögat? Av dig? Av alla människor på jorden. Rikta det mot en människa något närmare dig själv istället. Som förtjänar det.

Jag har sett kyrkan jag ska gifta mig i nu. Kommer dock inte ihåg vad stället heter men jag hittar dit, det är det viktigaste.

Vill bada!!! Solen kom fram igen!!

Dags att göra nåt vettigt.

See ya

Kommentarer


Kommentera inlägget här: