I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

PS. I love you to...

Kategori:

Usch och fy vilken sorglig film!!! Stortjöt genom hela! Tur jag var ensam! Tänkte fråga en vän om sällskap men jag kom bara inte för mig. Ser ut som jag varit på begravning så nu vågar jag inte åka och köpa cigg... Småler. Förresten dom är nog vana med mina humörsvängningar vid det här laget...
Kände mig som damen i filmen trots att min kärlek inte har dött. Men han är inte närvarande heller. Han verkar inte finnas bara, helt enkelt.

Allt kanske bara var en dröm? Det magiska kanske bara fanns i mitt huvud, inte hans? Men det han sa då? Kanske bara var röster i mitt huvud det också? Fight Club. Ler.
- Jag är din Fight Club, sa han. Det här är något du har fantiserat ihop. Jag finns inte på riktigt...
Bokstavligt talat.

Ring en vän.

Ring mig.

Gud, varför skulle jag se den där filmen för? Blev juh bara deppig av den.

William Wallace, I can be your second wife! Asgarv. Så ja... Bättre tankar nu. Liva upp mig själv.

Vad ska man hitta på nu då?

Jävla skit också! Hittade den perfekta husägaren med en stuga på gården idag, men han har just lovat ut stugan!!!!!!! Fuck, fuck, fuck!!!!!! Jag kom för sent! Som vanligt!!!!!!! Den ligger på sjötomt också. Vrid om kniven bara, jag är härdad...
Någon som vet någon som har en liten stuga eller källare att hyra ut måste berätta det för mig, please! Eller ha mig som inneboende på annat vis, spelar ingen roll. Ska bara spara ihop pengar så jag kan dra.
Nu kom jag på en liten lya som skulle vara perfekt ett tag... Få se om jag får något svar.

Vad håller grannarna på med?? Dunkar och slår på allt som finns!!

Nej, nu måste jag köpa cigg och hem och göra mig en kopp kaffe. Så jävla kallt här.

TjaTja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: