I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Rynkan som inte vill försvinna...

Kategori:

Den sitter där som en fluga som dött på väggen... Vägrar försvinna.

Det är något. Som inte stämmer. Vad??

Behöver er hjälp, NI. Vad är det som känns? Där nere i magtrakten? Mellan hjärtat och magen liksom. Det gnager.

Antingen har jag fått en ny kompis på balkongen eller så tänker fladdermusen attackera mig. Edward i ett mindre format? Ler svagt.

Kan inte sova.

Kan inte sätta fingret på varför. Men något är det alldeles säkert.

Gud vad jag önskar mig osynlig för en dag. Eller så önskar jag dig osynlig. Jag vet inte. Syns inte finns inte.

Är det någon i min närhet som skickar vibbar/tankar?
Jag har fortfarande inte gjort nåt fel. Du tog bort mig inte tvärtom. Så du borde väl vara nöjd?

Har haft sjuka drömmar nu igen.

Skulle göra lumpen eller nåt och hade ett hinder som var en lång, lerig brant uppförsbacke jag var tvungen att komma upp för att få godkänt. Jag gled hela tiden bakåt, höll på tills det blev natt. I regnet. Jag gav inte upp. Ni var där och uppmuntrade mig... Varför just ni? Har ingen aning, jag.
Dags att ta fram verktygen och få lite svar imorn. För frågor jag inte vet hur jag ska ställa. Eller kanske inte vågar...

Om folk bara kunde vara osynliga/ohörbara... Då skulle allt bli aningen lättare. Eller kanske om folk var Mer synbara/hörbara så skulle allt lösa sig?

Fattas bara att... Nej nej nej! Den förnimmelsen tar vi bort med en gång. Får inte bli ännu en självuppfyllande profetia (eller hur de stavas) jag inte vill vara med om...

Hur sårad jag än har blivit så vill jag ha tillbaka mina loves. Jepp, båda två.

Varför vänta med verktygen tills imorn när det verkar som jag har någon med mig nu?

Bäst att ställa lite frågor så kanske jag kan sova sen.

Jag älskar er. Faktiskt.

NågotFundersamE...

Kommentarer

  • Anonym säger:

    du valde annat

    2009-07-07 | 01:45:49
  • Me säger:

    det gjorde du me

    2009-07-07 | 07:03:58
  • Anonym säger:

    De du valde,valde jag bort! ytlighet! Acta non verba . .

    2009-07-07 | 11:58:15
  • Me säger:

    du o ja är HELT olika. Lika barn leka bäst. Tack o hej.

    2009-07-07 | 12:13:47

Kommentera inlägget här: