I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Söndagshistorier

Kategori:

Blev just uppdaterad om allt skoj jag tydligen missade igår för att jag var tråkig och stannade hemma. Fan. Hatar att missa skojsiga saker!
Var som sagt chaufför istället. Mitt baksäte blev till en jordnötsfabrik... Hrm, någon var lite överförfriskad och höll påsen upp-och-ner!
"Jag har nötter runt hela benen"
Det var den där spanska spritens fel igen! Asgarv!! Den är livsfarlig. Och snart kommer det mer! Hur ska det gå? Hahaha.

Drömde åter så konstigt. Vad är det för något som händer egentligen!

Stackars herr J som ska vara chaufför åt jäntan och mig nästa vecka! Bäst vi lämnar nötterna hemma då! Hahaha! Men spriten, den tar vi med oss! Hell yeah! Rättvik, here we come!

Kaffet är klart.

Möblera om i tv-rummet ska jag göra. Först några till vänner-avsnitt. Nu är det spännande.

Till ex-exet med hans.. grej. Fick liksom ett sms mitt i natten att han hade glömt något här...? Frågetecken, jag, svar ja.

Handla lite mat.

Matlaga. Äta! Mer Vänner.

TjaTja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: