I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Ja ä inte bittär...

Kategori:

Aaj. Blåmärken på insidan av låren! Tack vare karusellåkande på travet igår! Skrattade så jag tjöt. Stackars lillebror, han satt i mitten.
Fick två "barn" på 12 och 13 år för kvällen. Skitsöta tjejer! Nästa gång tar vi grönan istället! Kan ni komma och hälsa på mig i sthlm! Ler.

Svennebanan.

Ska jag göra ikväll då? Chaufför? Bio Anyone? Film är såå tråkigt utan sällskap. Mina tjejer är upptagna eller i en annan stad. Mina pojkar är slöa eller i en annan stad!

Varför fick ni ragg så lätt? Haha!

Hehe, nu fattar jag! Tack för buset. Har juh beklagat mig att jag inte har någon att busa med, så dyker du upp som en liten ängel. Jag har beklagat mig här... Och du nämnde mitt heroin och andra saker jag brukar skriva om... En till okänd läsare numera känd. Va kul att det är just du! Big smile! Akta så inte dom andra flockmedlemmarna blir bittra bara. Asg.

Det där med att jag skulle ta ett beslut om en gammal kärlek... Det har skett. Precis nu.

Längtar tills mitten på Augusti. Då åker vi!!!

Fan va härligt!

Ny stad, nya bus. Sneflin.

Skyll dig själv. För folk vill gärna lära känna dig.//HåkanH

I could use a man. I could USE a man. I could use a MAN.

Byebye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: