I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Söndagströk

Kategori:

Anade inte hur rätt jag hade om det där med gröna. våta drömmar. Gruppkramar på gräset mitt natten! Ler.
Fan vilken rolig fest jag var på igår. Galna män(niskor) och trevliga fröknar. Tokeri och tokera.
Stiffmeister, smart blondin, trött kille, gräset, kissbusken, spansk sprit (livsfarligt) och handfasta grepp var några av ingredienserna... Hahaha! Precis som det ska vara på en husfest utan utgång.
Vargflickan snodde en köttbit som hon hungrigt tuggade i sig kan jag lova. Grillat är godast!! ;)

Innan denna fest hann jag slänga mig i vattnet i Lennheden och piggna till på riktigt. Uppfriskande. Men idag ville inte vädret ha mig på badstranden tyvärr. Regn och rusk. Äkta filmväder. Soffläge. Lite mys är aldrig fel. Kanske ska ropa på mina fantasipojkar och säga åt dom att komma hit och kramas lite! Hehe.

Tripp till Gange imorgon eller på tisdag? Blir förmodligen pyjamasparty då också. Hehe. Pillowfight! ASgarv! Kupolen och shopping hägrar också den kommande veckan. Förhoppningsvis bad och sol. Kryssning på fredag? Om inget lugnt alternativ dyker upp?

Skrattar och tänker på att saker inte alltid är som dom verkar.......

En stuga i norrland låter lockande faktiskt. 
Hmm, ska kolla läget.

Hoj.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: