I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Tonight we´re gonna have some fun!

Kategori:

Gräsänkling. Vad ska Bella hitta på? Yla med vargbröder?

Sällskapa fröken E på kupan först.

Bestämt sällskap med Lina ikväll.

Har någon en mille att skänka? Tänk att det ska vara så fattigt efter en stor händelse - PL.
Svårt att göra fler roliga saker. För pengar sätter stopp för det. Jag hatar pengar.

Vill daaansa i kväll!!

Helst till sköna reggeatoner men det finns väl inte i denna lilla by? Bara på bestämda datum på ett ställe.

Vi kanske borde dra till logen, Lina och fröken E? Ler

Falun?

Falun hade varit askul, men då ska man ha pengar till buss eller skjuts helst förstås. Buss in är väl lugnt men sen vill man gärna ha en chaufför som snällt utan att klaga kör till donken innan hem te sängen. Hehe.

Min kärsta hade säkert ställt upp men han är i ett landskap långt, långt borta då.

Det är då man måste börja muta folk.

Eller hota kanske? Asgarv.
"Kör annars jäv..." Då gärna någon med en snabb, nice räser... Hmmm. Edward, kan Jake låna din Vanquish idag?? Pleaz! Hihihih. Säkert bara jag som fattar mina dåliga vitsar.

Jag e ett fall som har rymt. Asgarv.

Lite damp. Sugen på äventyr. Adrenalinsuktande.

Fan, va jag blev sugen på Falun då?? Vad är det nu som lockar mig dit? Något jag ska uppleva känner jag. Lika bra att följa magkänslan. Den visar vägen för det mesta.

Bäst jag börjar sprätta madrassen så jag kan plocka ut lapparna som styr världen. Det borde vara kärleken som styr!! Hör vad jag säger!

Nej, inte tid att sitta här mer. Ut och ha kul, de ska ja ha! Big smile.

Ses eller hörs.

PussoKramE

Kommentarer


Kommentera inlägget här: