I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Planering

Kategori:

Kom på att jag höll på att sätta i halsen igen här om dagen när jag trodde... hrm... en gammal bekant skulle bli pappa igen!!!! Mina ögon måste ha varit stora som tefat!  Allt det där på 1 sekund liksom.

Vad fint det blev här nu efter min stora, lilla omplacering av möbler i tv-rummet. Men jag saknar massa smågrejer. Blir Ikea nån dag snart också. Följa? Storstädning på samma gång. Kanon.

Imorron väntar jobbsök. Fan va kul det ska bli! Får jag inte jobb där får jag tamefan aldrig nytt jobb!! Tjänstledighetsansökan skall skrivas. Person som kan bo här skall hittas!

Rättvik med jäntan på tisdag!! Bira, bira, bira! Bärs, bärs, bärs! Fan va kuuuul!! Aplängesen vi partade ihop!

Vila och packa på onsdag.

Lyssna på kära, gamla trubadurer på torsdag.

Kryssning på fredag. Färjan-Kerstin... ASgarv.

Jag skulle visst få lite kärlek i veckan om jag höll till på större evengemang. Men kom då, give me some loooovee, pretty, pretty boy! Hahaha!

Jag har blivit Joey av allt Vänner-tittande.
Fast lite smartare förstås. Hehe.

Kommer sova gott i natt känner jag. Mer underliga drömmar på gång?

Tack o hej, leverpastej.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: