I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Bara skriver...

Kategori:

Många bloggar idag...

Måste hålla händerna sysselsatta...

Om illamåendet kunde dra över åtminstonde...

Lyssnar på arg musik. Mixat med sorgemusik.

Ironi kanske kan lindra mig...

Klart en vargflicka inte kan ha en vampyr...

Nej, hon måste ha en lika hängiven varg som hon själv...

Är ironisk bara för att skydda mig...

Nej, det var ingens fel att det blev så här...

Sånt är livet...

Super ner mig själv idag...

Var rädd om dig... Sa han...

Visst...

Bella ska leta efter sin egen klippa att hoppa ifrån...

Inte bokstavligt talat men en klippa...

Ni fattar...

Tack alla vänner för allt stöd idag...

Det var inte ironi...

Det var från hjärtat det.

Precis som min blogg...

Går ut på...

Ses när Jake räddar mig från att drunkna...

Även det bildligt talat...

Will you still be there, will you still care..?

Ha ett bra liv, söt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: