I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

KnasBella

Kategori:

Min seg-dag blidde väldigt trevlig mot kvällningen. Fröken C hängde på till fröken J för lite tjejsnack. Nej, vi pratade inte alls om karlar. Nej, jag sa aldrig kommentaren "Karljävlar" med glimten i ögat... Hehe. Drack kaffe och käkade pizza! Mmm, va gott! Lekte lite med minstingen Sally. Så otroligt go vovve!! Sådan Matte sådan hund! Hehe. Tänk att så några timmar med tjejerna i soffan kan vara så läkande för sinnet. 

Men först var det besök hos Daddy så klart. Där myste jag med två vovvar idag. Övade lite trix med dom. Skrattade åt daddys historier om kryssningar han visst har varit på.
En fördel är att kliva på rätt båt... ASgarv!!!!
Så nu har jag bestämt mig för att ta med han på en boattripp!! Fatta hur mycket jag kommer skratta!!

Sen fick jag Bella och Jacob med mig till Edward som moraliskt stöd. Flashbacks, chills och en brännande känsla bakom ögonlocken. Vill inte befinna mig där någonsin IGEN!! Edward är liksom icke existerande i min värld. Det faktumet är inget jag vill bli påmind om NÅGONSIN mer.
Jag vill inte svara på frågor, höra något om honom eller se honom igen.
Har man fått hjärtat...utslitet ur kroppen i vaket tillstånd... så blir det som det blir. Punkt.

Min "vän" svarar inte på mina frågor. Det är också något jag blir ledsen för. Är du min vän eller inte? Du kan liksom inte vara det när du känner för det, utan när jag behöver det också. Egovinken...

Televinken och Anita!!! Flashback igen!! FFS. Jamen då så. Låt mig styra trådarna ett tag så ska du se att det ordnar sig. Ler. Följ med till Norge och jobba vettja. Se något annat än... det vi ser nu. Broder bus kan väl låna din lya under tiden? Fan jag har ordnat det redan. Asgarv. Så kan den andra broder bus, låna min.
Vem är mest pålitlig...? Höjer ögonbrynet och funderar... Eller broder bus kanske också vill hänga på till Norge?

Kommer sluta med att jag tar med hela min flock för fan. Hahahaha!

Nu måste jag sova innan jag får psykbryt!!

Upp och ladda inför boat-tripp imorn.

Wish me luck.

Dansa med fröken E på lördag. Yeeij!!

Ses när vi ses. Eller inte. Tröööööttt!!! Tokeri Tokera!

Puss Puss på mina hjärtegull. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: