I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Nattflum

Kategori:

Nämnde jag att jag tog mig en cykeltur på en alldeles för liten cykel. Såg ut som jag körde bmx. Hade American-cop-brillor på mig också. Måste ha sett jävligt roligt ut för omvärlden. Hehe.
Det bjuder jag på.

Kan inte sova. John B är försvunnen inatt. Vart tog han vägen nu då?
Smått rastlös och uttråkad.

Men jag blev i alla fall erbjuden att komma och vara hundvakt av en kille som inte hade hund ens... Asgarv. Den var ny faktiskt. Imponerande. Alltid bra att få mig att dra på smilbanden... Ler.

Fast jag behöver bara titta på min nya bakgrundsbild så ler jag. Från hjärtat. Anstränga sig så för min skull. Ännu mer imponerande.

Tänk om jag har damp på riktigt?! Varför blir jag så rastlös så fort jag inte har nåt inplanerat? Så fett tråkigt att sitta här, ensam utan att ha någon att babbla med ens.
Men fröken J hörde mina tankar och slog en signal som varade en bra stund. Ler. Mer skratt där med. Ler.

Tänkte jag skulle leka med pinnarna en stund men kände mig inte uppladdad för det. Sånna grejer tar sån energi. Man måste hålla koncentrationen uppe rejält.
Orka.

Vill göra något!! Hade det inte varit så kallt ute hade jag tagit ett naken-natt-dopp. Faan vad härligt.
Helst i månskenet förstås. Låta häxan komma fram en stund... Hehe.

Söker inneboende igen. Sugen? Så värdelöst att sitta här själv när man kan sitta två och samtidigt spara pengar att dra iväg för. Bulgarien? Kroatien? Holland?
Eller har någon ett rum i ett hus jag kan hyra in mig i kanske? Är sällan hemma ändå så. En källare vore kanon med egen ingång och liten gräsplätt att hänga på. Husägaren måste vara självständig men öppen för sällskap nån gång i bland. Inte vara nyfiken och hålla koll på mig. Det är fan det värsta jag vet. Snokande, kontrollerande, sjukt tolkande, psykopatiskt beteende.
Sköt dig själv för i helvete.
Försöka tolka mig och ringa upp någon pga min blogg..... Öh. Tro att jag håller på med det ena och det andra pga min blogg. Ja, det säger juh genast ganska mycket om sånna människor.

Tillbaka till husägaren istället innan jag blir förbannad.

Gärna en händig person som kan ge mig den muskelstyrkan jag saknar men har använding för ibland. Gärna med hundar. Gärna med coola fordon i garaget, typ en Vanquish... Hahaha, jag kan inte vara seriös. Det går bara inte den här tiden på dygnet! Asgarv.

Tv. Soffan. Drömma kammo-drömmar.

BTW, den där drömmen om vargarna och skogsgläntan måste bara ha varit en förkoll på min tripp till fröken M. För där hade vi ju vargarna cirkulerandes runt oss i den där speciella skogen. Jag fick ju massa kärlek och pussar av dom. Mmm.
Får se vad drömmarna visar här näst då. Sneflin. Brukar drömma om en liten pojk. Vem är han? Vad har han för connection med mig? Är han min? Då den viktigaste frågan, vem ska fadern bli?

To be continued...

Go natt. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: