I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Saker börjar lösa sig...

Kategori:

Så där då. Vet vad jag ska tjäna pengar på i 3 eller 6 månader. Förmodligen från december och framåt. Nu skall guldet hämtas!! Mohahaha! Kommer kanske ordna sig med lya också. Men det tar emot att säga upp den här. Snyft. Trivs juh så bra här. Men det är inte värt hyran faktiskt. Låg standard men älskar läget. Sånt är livet. Får väl fixa en ny när jag kommer tillbaka. OM jag kommer tillbaka....

Saknar ditt skratt, min skatt. Alla skratt mina öron får höra är bara substitut. Ingen kan någonsin skratta som du. För dom ÄR inte du. Jag kan höra tusen skratt på en dag men när kvällen kommer är det ändå ditt skratt jag saknar. Saknar så tåren rinner.


Forbidden to remember, terrified to forget.
// New Moon

My sunshine has left me. Vill inte tänka på det. Men gör det när jag är ensam trots allt. Kanske för att jag fick massa frågor om dig och blev påmind igår...

Doh.

Fuck it. Peace out forever till dig med.

Fett nöjd med jobbgrejen i alla fall. Nu drar vi! Snart. Sen blir det slappsemester på något varmt ställe. Vila upp sig en vecka eller två. Jobba först-Njuta sen. Ser fram emot det som attans.

Hmm, eller så har jag lyan kvar men hyr ut den... Smart, Bella. Mycket smart. Hihi. Fan vad glad jag blir när saker löser sig. Det gör som jämt. Det är jobbigt innan bara. Sen är det lika skönt som en nödig som hittar toan. Hehe. Saker och ting börjar röra sig...

Musik! Måste ha musik!

Tack MrS för att du babblar med mig. Ler.

Röd tjur på macken nu kanske. Ler. Så man inte somnar av. Då blir sällskapet jag ska hämta inte glada.. Hehe.

HojHoj.

Kommentarer

  • Bob Malin säger:

    Sen är det lika skönt som en nödig som hittar toan. Hehe. Saker och ting börjar röra sig...



    Haha klockrent!

    2009-07-26 | 10:05:10
    Bloggadress: http://malleballefikonskalle.blogg.se/
  • Me säger:

    Haha, jag är nog rätt bra på att hitta metaforer på mina känslor. Ler.

    2009-07-26 | 12:06:40

Kommentera inlägget här: