I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Vart jag mig i världen...

Kategori:

Vart tar vi vägen sen? London? Gbg? Skottland?
Världen är här för att användas. För att utforskas. Varför har jag stannat i pulverhålan såå länge? Det suger juh där. Mentaliteten är inte som den ska. Depprimerad på något sätt. Lite lätt i dvala.

Tur att jag vaknade upp i alla fall.
Res med mig!!


Armani hämtade mig hos fröken M där jag har fått kunlig behandlig i form av yoga, motion, underbar mat, renande prat och hundlära. Det var mycket, mycket mer och jag är evigt tacksam för gästvänligheten!! Kärleksflöde på er, flickor och pojk.
Bra med spaweekend efter Norrlandstrippen. Hehe. Vila upp sig lite...

Men som sagt när Armani hämtade upp mig var det andra planer på G. Nu kööör vi! Damp 3000.
Väldigt mysig lya dom bor i. På det rätta stället också.
Gick till Rålis och hängde. Aldrig fel en solig sommardag.

Hela tiden tänkte jag "varför bor jag i Blge???" Det finns verkligen inget kvar där för mig att hämta! Står bara och stampar på samma ställe i livet juh. Livet är för kort för att stampas bort. Hör du det, Big? Fatta hur kul vi skulle kunna ha, om du slog upp spontanitet i ordboken. Om du är singel förstås. Annars lever man på ett annat sätt. No hard feelings. I Blge stannar man gärna i tv-soffan eller framför datorn, i fablernas värld. Lever genom andra. Men i min värld räcker inte det. Jag vill leva genom mitt eget liv.

För- och emotlistan växte med varje hjärtslag.

En liten tjej från Frankrike kallade mig en ängel idag. Bara så där. Pratade lite med henne på facebook om vårat gemensamma heroin - Twilight-serien. En svensk ängel...
Faan vad gulligt sagt!
"Wanna know something funny, little girl? I have seen "Jacob", for real. I once met this boy who transformed into a wolf at night. That was many years ago. Times they are changing. But I miss him, though. Every day. I'd forgotten how much I liked Jacob Black..."


Kommer av mig hela tiden. Är sjukt trött och har grymt ont i magen!

Iaf så träffade jag fröken L på min roadtripp/spaaweekend. Hon följde med oss ut och dansade/dampade på en trevlig krog, där jag lätt kan bli stammis. Sneflin. Såå kul att se dig igen, tjejen. Brukar tänka på dig ibland, så rätt var det är så dyker du upp! Ler. Hoppas att vi ses snart igen. Kan inte hålla mig borta från Big-City. Hehe.

Ne, orkar inte skriva mer just nu...

Får bli en fortsättning följer...

Å snälla du, vad har jag sagt om att hålla på att kalla mig för din söt och skriva puss hela tiden, pojk!!!!??!! Det är det värsta jag vet!!!!!! Vill inte ha sånt. Det är sliskigt och för det andra så känner du mig inte!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vore stoor skillnad om du kände mig, jag gillade dig på det viset och vice versa. Så är icke fallet. Inte från mitt håll iaf. Kanske lika bra att klippa direkt om det inte duger?
Jag ska aldrig ha en pojkvän igen.
Förutom Edward och Jacob. Som jag hade det nyss, världens bästa förhållande i fantasin. Det är bättre än att riskera att få hjärtat krossat. Har inget hjärta kvar ens såå.
Skönt att få det sagt.

Jag vill inte vara här!!!!

Grattis Bella, jag fyller år nu. Sneflin. Hoppas på loveletter from my boys. Hihi.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: