I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Ville inte åka hem!

Kategori:

Nästa år blir det tält eller husbil i flera dagar i Rättvik på Classic car.
Fan vad folk och vilken skön blandning av människor! Dom flesta på strålande humör förutom en ung man som vill bråka. Ingen nappade på hans provokativa sätt dock. Helt onödigt liksom.
- Jag skickar hela Smedjebacken på er! Skrek han när vi gick...
WTF, hela Smebacken, va skraj jag blir. Underläppen darrar och jag kan inte sova på natten... ASgarv. Jävla fjant.

Fina, fina och mera fina bilar har mina gröna skådat. Åker gärna med nästa gång.. Ler.

Roliga vänner har dom, jäntan och karln, småont i smilbanden efter alla knasiga diskussioner. Hehe.
- Som det klippet jag såg igår...
- IGÅR??? Va fan!
Asgarv.

Sovplats blev en ådi. Men det gick juh fint det med. Hehe. Det var lite småkallt en sväng men desto varmare på morgonen när solen lyste. Kastade mig på dörren för att kunna ta ett andetag liksom. Våra tyska grannar bara skrattade åt oss. Trodde nog att vi var ena snåla jävlar. Men trevliga var dom iaf.

Frukost på Statte och kaffe av Armanis vän. Lite C-vitaminspåfyllning och stek i solen sen var det dags för hemfärd. Blåste noll i Promillehalt. Duktig kicka, inte dricka för mycket. Bra förbränning där med. Inte bara i matväg. Hör det ihop kanske?

Jobb är sökta. Håll tummarna. Imorn blir det fler ansökningar. Chaufför på kvällen och trubadurer jag ska se på Mellsta. Kom dit vettja!

Nu väntar äggmackor och mer Vänner.

Pöss och hej.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: