I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Bad day

Kategori:

Upp klockan 04... Fy fan vilket människoplågeri! Kom hem 17.45.. För lång dag för min del. Jobbade i ljudet av ombyggnad hela dagen, gissa om jag har sagt fula ord... Missade tvättiden. Orka städa nu. Måste ladda dosor. Nej, inte min dag idag. Så sjukt trött. Känns som jag ska bli sjuk. Vill bara få maten hemkörd och mysa på soffan under täcket med snuttefilten.

Känns som Edward bara är en fantasifigur som jag inte kan ta på. KOM HEM! Ler. Bella behöver sin Edward. Kraftigt.
Så helgen som kommer stänger jag av luren så ni vet. Tänker bara ha egentid med söt då. Exakt hela helgen. Ska bosätta mig hos han och bara vara. Längtar!!!

Bäst att ta tag i saker nu då innan det är sängdags igen... Stört jobb.

Tack tjejer för den sjukt galna helgen/kvällen. Love on you.
Repris om ett tag! Ler.

Vad ska man äta idag då? Köttbullar, mos och sås kanske..? Jepp, det får det bli.

Kramisar E

Kommentarer


Kommentera inlägget här: