I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Det löser sig alltid

Kategori:

Ja, jag började med att sova nån timme för att orka med resten av dagen.

Åkte till Pattz lya och vattnade blommor. Kom på den utmärkta idéen om en Röd tjur och kolla jäntans nyaste tattos. Hon sa ja. Mot OK/Masgergatan. Billigare pris för TVÅ Rödtjurar! Nice! Ler stort. Är ett stort fan av Red bull om ni undrar va fan jag pratar om. Hehe.
Mot DB.
Jäntans tatueringar var riktigt fina. Enkla, kvinnliga och snygga. Det är ju så att kräftor är kända för sin goda smak... Hehe, right sweetie?
Bus med Bo på Gärdet.
Pengar har rullat in. Fetskönt.
Vi filosoferade fram att män i vår ålder inte är riktigt hemma på det här med romantik. Tjejer ska behandlas som wolfesnesses! Men som tur är har det vänt för yngre män! I alla fall för dom vi har träffat... Blygt smile.

Kände inte riktigt för att åka hem direkt så jag tog en sväng till kyrkogården och uppdaterade morfar och farfar lite. Den jättestora fågeln som stirrade på mig, följde mig med blicken måste bara ha varit morfar alltså! Ler.
Tackade för vägledningen från andra sidan och sög i mig lugnet från minneslunden. Underbart.

Körde rent instinktivt till Donk för bukfylla. Varför göra jakten svårare än så... Hehe.

Fick inandas bränt gummi av BMWraggarna i rondellen... Tihi. Bus.

Så ringde bejb för nån minut sedan med kärleksförklaringar! Me like. Alot. Like you. Do me.
"Vart kom du ifrån??; Dina drömmar"
Tror aldrig jag har sagt "Kom hem!" så många gånger någonsin förut. Ökar på det med KOM HEM!!!


Let us blossom, Let us live
Let us love and let us give!

Bella♥Edward


Hur kommer det sig att man känner sig som 15 när man är kär egentligen?

Göra sig redo för sängen då kanske..

Håll tummarna nu!!!!!!!!!

Love and freedom on you! E

Kommentarer


Kommentera inlägget här: