I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Det tar sig!

Kategori:

Två sköna arbetsdagar så här med semestern på ingång! Började softa ner för flera veckor sedan. Så jag är riktigt lugn och fin när den första lediga dagen väl är här... Lyckoskrik!!

Vanquish, I need you nästa onsdag, för då lär jag ligga slickad efter vägen i väldigt hög fart hem från Strängnäs så jag kan börja festivalen med en kall, god drink innan det är dags för some fine music in my ears. Bigsmile!

Just nu är det städning som gäller med hög volym på stereon! I kväll blir det besök at The Cullen's residence... Hehe.

Ännu en av mina berömda listor med saker att komma ihåg/utföra:

* Olja till mr. Green
* Parfymfixning
* Frissan på torsdag
* Systemet, vin och Red Stripe till mig
* Låna mammas tvättmaskin innan midsommarafton
* Spolarvätska
* Fylla på luren
* Räkningar... Blääää
* Förbereda till P&L
* Sammalika till midsommar


Tatueringen läker snabbt. Blir bara snyggare och snyggare. I love it!! En tä till hösten.. Ler.


Tror mitt hjärta spricker snart. Kan man vara så här kär??
Allt man behöver göra är att läsa Twilight-serien så kommer en Edward till räddning efter det... Hehehe.

Är inte livet bara för skönt asså? Leer.

Massa kärlek på er. Vi ses. KissesE

Kommentarer


Kommentera inlägget här: