I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Festivalen närmar sig

Kategori:

Vaknade på toppenhumör efter mysiga drömmar om min käraste. Tur att jag drömmer, så får jag ju träffa honom en gång om dagen i alla fall. Hehe. Eller om natten rättare sagt.
Drack mitt morgonkaffe och tog min morgoncigg.
Mama ringde och stressade på mig. In i duschen. Klar på 25 min. Det är fan bra det! Ler. Säger juh att jag är som en kille! Hehe.

Lugnt med folk på bolaget. Skönt. Fick godis av kassörskan eftersom jag visade leg. frivilligt. Schyssta bananer. Det är lika bra att visa det direkt för dom frågar som sagt, varje gång ändå så.

Hem och donade lite innan studentfikat. Hon var smått rund under fossingarna, söta kusin. Ler. Ville tanka i henne mer alkohol men mormor och morfar tyckte det räckte... hehe.
- Är man full så är man... Farmors sköna kommentar när Carro hörde fel.
Jag och andra kusin vart lite sotis på hennes tillstånd. Hehe. Det ändrar vi på ikväll! Eller ja... Nu för den delen. Kunde inte hålla tassarna borta från mina red stripe längre... hihi.

Kul att träffa släkten igen! Alltid lika hjärtevärmande.

"Come as you are"//Nirvana

Exakt. Lika bra det än att komma som någon annan... Blir så jävla jobbigt då så.

Märks att jag är pratsjuk. Trots släktträffen... Bara rabblar massa goja.

Saknar min älskling!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kom hem snart!! ♥

Jäntan är på vift också. Förresten, tack för orden när tårarna rullade sist. "En riktig alfahane vet vem hans alfahona är. Han kommer tillbaka till henne. Var inte orolig."

Vad ska jag då ta mig till?? Ingen jänta och ingen karl...

En av bröderna bus fyller juh år idag så har jag tur får jag sällskapa med dom!

"La Push, baby!!"// Twilight


Ler stort. YYYLL!

Såg min heroinfilm för hmm, tredje gången igår. Grät och ryste som vanligt. Ler. Kommer förmodligen se den mer än "Dirty dancing"

"You are my life now, Bella" Precis vad min Edward irl skrev till mig. Gissa om jag blev rosig om kinderna... ler blygt.

Fan vilken bra musik jag har!!! Blir helt dampig. Ler.

Daddy är på vift också, appropå violer. Tänkte ju ta en bärs med han.

Skulle ha behövt shoppa lite kläder till P&L.. Men får vänta på slantarna som kommer retroaktivt först. Både skatten och från jobbet... Fett nice. Undrar hur långt tillbaka vi ska få pengar för då... Hohoho!
Har hittat vad jag ska ha på mig så nu gäller det att skorna och resten är kvar bara...
Nya under är behövligt också. Nu för tiden. :P

Rastarevolution, hell yeah!

Blev helt galen av tillbakalängtan när vi såg alla studenter idag!! Jag vill också! Putar med läpparna och rynkar ögonbrynen!
- Visa pattarna!! Skrek pojkarna till mig och morsan! Jag sa att hon fick ta det, den här gången. Hahaha! Tokpojkar!

Nu ska jag dansa för mig själv och sjunga freaking high and loud! Loud and Proud!

Damp 3000.

PS. Råkade hetsa skinnskallar idag oxå... Ooops, I did it again... "Fuck you, heil Zion!"

Seeya

Kommentarer


Kommentera inlägget här: