I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Frid och fröjd

Kategori:

Hittade en outfit inför morgondagen igår. Tunika på rea på Indiska. Tights. Mina röda skor från Din sko. Supernice.
Hälsade på C som såg direkt att jag var helt tom på energier. Bjöd på en god Espresso som plåster på såren. Gulliga C. Snart får vi tid att mysa! Väldigt snart!

Hem, fick asgod mat av Pattz. Så trött men ville ändå hänga med Fröknarna J. Kom dit och det visade sig att Carolyn med pojk osså var där. Sen trillade det in människa på människa. Blev en liten minifest på lillördagen! Ler. Trevligt som alltid. Hehe. Då ville jag ju naturligtvis ha min söt med mig också. Så även han trillade in. En öl på Engelska. Sen hemöver, i skaplig tid, så vi skulle orka med allt vi ska göra idag.
Nästa gång lovar jag att följa med och dansa!!! Ler.

Nu är det handla mat, bolaget och mata katt som ska göras. Sen avkopplande tid hos frissan ikväll!! Skoj!! Ler.


Drömde om spöken från det förflutna. Vad var det som ville sägas? Alla spöken är inte välkomna, dra något gammalt över dig. Kom inte tillbaka igen,,,

Hoppas det blir riktigt skoj imorn vad nu ödet än har för planer,,,

Mio min mio.......

Sommarkärlek på er! E

Kommentarer


Kommentera inlägget här: