I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Gröna är Ledsna

Kategori:

Jag hatar att säga hej då till någon som bor i mitt hjärta.
Så känslig jag så... särskilt när hormonerna rusar som hästar i blodet.
Snyft!
Mysigt med dofter som dröjer sig kvar... Ler svagt. Hjälper till att lindra blöta ögon.
Jag höll mig, Sweetie, tills jag kom hem... Duktig kicka! Ler.
Gud, gör detta till den snabbaste veckan i mitt liv. Åtminstonde till nästa torsdag då det är dags att gadda sig! Finally, efter 12 års väntande.

Weeeiii! Vet ni vad, äntligen kan jag lyssna på kärlekslåtar igen!! Big smile! Har inte kunnat det på jag vet inte hur länge... Njuter av dom nu för tiden. Coolt. Tänk hur en enda människa kan påverka så mycket! Det är sjukt! På ett bra vis!

Va fan ska jag äta? Glömt bort det. Som vanligt. Fy mig.

Drygt. Måste tanka och köpa cigg. Eller så skiter jag i det och fixar det imorn. Tar ett glas vin och softar istället. Hehe. Det lät som en toppenidé tycker jag! Och pratar med Ms M istället. Ler.
Som piggar upp min tillvaro.
Se, nu kommer regnet också. Änglarna gråter med mig!

Hoppas helgen vecka 27 passar!!!!!!!!!!!!!!!!!! Weeeiii! Igen för andra gången idag! Ler.

Life is just wonderful these days!

Yeejjhh! Helgen passade! Faaaan va kul!!!!!!!!!!!!!!! Min vargflicka är på väg till mig!!! Kan man vara så här glad och ledsen på samma gång? Ja, det kan man. Tihi.
Om man vet att vargarna är på väg så.. Busflin.

Sista jobbdagen imorn då. Sen blir det student, tjejkväll med massa viiin, söndagsmys med täcket, jobb, tatuering, hemkomst!!!!!!!!!

Snart spricker jag.

Ler.

Ses.

Blöta pussar i mungipan på dig, babe! Ha så kul nu! Ses om en vecka... Hrm hrm... Blink, Blink med blöta ögon...

Kommentarer

  • Bob Malin säger:

    Borlänge - here I come! :)

    2009-06-04 | 06:21:10
    Bloggadress: http://malleballefikonskalle.blogg.se/
  • Me säger:

    Fan va kuul! =) Har du meddelat Solis??

    2009-06-04 | 16:58:46

Kommentera inlägget här: