I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Härlig helg

Kategori:

Tänk om alla helger kunde innehålla så här schysst väder, mysigt sällskap och Mr. Pattinson vid min sida! Det enda jag inte hann med var premiärbad... Dammsjön i helgen som kommer. Om solen tittar fram dvs. Tjejfest och studentskiva inbokad. Kan det bli mer skoj?? Nope. Edward tänker åka iväg på semester en vecka. Jajaja, jag erkänner. Han ska jaga pumor i bergen... Hehehe.
Så Bella är öppen för förslag! Ler.

Kom nyss tillbaka till kontoret smått förbannad på en liten itta! Som inte slutade gasa vid min omkörning!!! Rabblar en massa fördomsfulla svordomar! Och skiter i hur det uppfattas! Ellionore Svenzone på pms = tredje världskriget!!

Puh! Andas ut. Andas in.

Nån som vet var det finns snygga tjejkläder i stora storlekar? OBS! 38 är INTE en stor storlek i min värld... Måste ha surfshorts och linne till mina dagar med badande som kommer snart. Usch och blä!! Kan ingen uppfinna ett osynlighetspiller eller ett piller som förvränger synen tillfälligt. Asgarv (med lite ledsna ögon bakom masken..)

Fy fan vad trött jag är. Ska åka hem och sova en timme snart. Hoppas dom dumma tankarna är borta när jag vaknar.

Hejsvejs i sommarvärmen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: