I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Rysningar av olika sorter

Kategori:

Värstans vad det var många Blå efter vägen idag då.. Övade på att lägga om trafiken eller?
Fick lov att svänga av mot Gustafsbyn (en tur genom minnen) och ta Solvarbovägen till Säter. Huvan på, liggläge, musik. Syns inte, finns inte...
Illa till mods varje gång jag ser det avkapade trädet vid olycksplatsen. R.I.P.

Fin butik och trevlig personal i Fagersta. Pojken bjöd på kaffe, på egen risk dock, för det var han själv som hade gjort det. Starkt (!) må jag säga, men tack för kaffet. Höll mig vaken hela vägen hem. Ler.

Ska strax hem och packa inför resan till Sälen i eftermiddag. Blä. Vill inte!!!!! Håll tummarna för att jag får det andra jobbet jag har sökt. Snälla, goda ödet!

Såg trailern för New Moon igår! Ryste av längtan! Skynda, skynda! Vill se den nu! YYYYLL!

"Jag behöver inte titta på månen för att tänka på dig"

Ja ni, jäntor... Er kära väninna är lost. She has a crush on Mr. Cullen! Big Smile.

Längtar tills helgen! Ska bli så skoj! Hoppas jag får extra slantar så man kan unna sig något nytt.

Ska ta och avsluta här på kontoret nu. Dags att dra! Hehe.



♥ Bella will be lost without you! Find the way back to her.. ♥


SeeYa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: