I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Snabba samtal

Kategori:

Min bejb ringde precis så nu är livet strålande igen! Tills kvällen kommer och jag måste krypa ner under täcket alldels ensam... Vaknade inatt av att jag frös! Det har inte hänt sedans Mr. Pattinson kom in i bilden. Tur att jag har en snuttefilt. Och en godislåda... Hehe.

Turen är på min sida nu. Min gamla plånbok, som jag trodde blev stulen, visade sig ha legat under Jeas säng, längst in i det mörka hörnet! Fett nice. Att ingen annan har haft händerna på den. Till och med slantar kvar i den! Woho!


Blev så jävla upprörd här om dagen när jag läste i tidningen att över 9000 vidriga, ovärdiga, äckliga idiotjävlar hade laddat hem en film på en våldtäkt av en åtta-åring!!! Alltså jag blir så ledsen att det bränner i ögonen! Sen kan man tänka sig mörkertalet andra som laddar ner sådana filmer också... Vart fan är världen på väg egentligen.
Hur fan kan dom???!!! Vad gör vi för att ta dom? Vad gör vi när vi väl får tag i dom?
Ge dom till mig så kan jag nog ta hand om saken. Det är inget hot, jag är bara ärlig.
Fy fan vad illa många barn far. Blir illamående av tanken.
Vi måste göra något.



Idag står det städning och film på schemat. Bäst jag börjar med maten så jag får energi.

Sen när natten kommer ska jag drömma om dig, hjärtat. Hoppas vi ses då. Sneflin.



♥ "Be Safe" ♥


Love on you//E



Kommentarer


Kommentera inlägget här: