I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Fine Friday

Kategori:

Mitt i dampanfallet ringde fröken J och kom med en idé. Hon hämtade mig på stört och bjöd på en utsökt whiskey!! Very nice. Klockrena kommentarer som "Hade jag en lampskärm på huvet" haglade... Asgarv. Hade lite minimanikyr för oss. Men vettefan om det inte är dags att erkänna pojkars utomordentliga skills i den saken. Den schysstaste franska manikyren jag har haft var det en kille som gjorde.

La Push- brothers kom förbi på cigg, varav den ena var För rund under fossingarna. Vi fick skjuts ner på stan och vips så drog vi upp medelålderna med en så där hundra år. Hehehe. Grattade några studenter, fick en flickvän för kvällen, drack en GT på Engelska, fick höra mer konstigheter från förr, och träffade Mr. Varg! Längesen! Kul att ses. Träffade lillfröken från Gustafsbyn med en ny pojk under armen! Söta ni var!

Lite mat på den kvällen innan promenaden hem. Tack för sällskapet igen då, L.P.B.

Lyssnade på lite mer bra musik innan sängen. Drog min snuttefilt så nära mig det bara gick, smsade och sov.

TjejPOWER gäller ikväll då. Fan, du skulle vart med idag istället, fröken S!! Kanske jag kan komma och kidnappa dig från din pojk! Hehehe.
Lär ta och börja fixa lite så jag inte blir efter. Se på fan, nu kom solen också just när jag satte på "Skin" och fantiserade om min söt.

Köpa cigg, frukost till imorn och lite annat smått och gott.

Shit pommes frittes! Vad gott det luktar!! Kom hem nu Edward!! Jag räknar dagar och timmar...Du anar inte på långa vägar hur tryggt det känns att Veta att du kommer hem igen!

Jag har allt ett litet braveheart som åter igen litar på meningen "Jag ska inte försvinna"
Hela min värld är galen vad det gäller det där området just nu! På det bästa sättet någonsin!! Nöjt flin.

Ad Acta!!

Love you all! Kisses and more to you, sweetie...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: