I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Ledig!!

Kategori:

Sista dagen idag då innan midsommarhelgen! Faan, va skönt!!

Smått dryg dag på jobbet så nu tänker jag bara ta det soft-lan. När alla saker är fixade och klara.

Åka te mor min strax med liten present, så där. Och förhoppning att hon lagar mitt fina linne... Ler. Blink, blink.
Förbi kupan hälsa på C. Hitta en schysst, bekväm tunika/klänning och köpa mina röda dojor vore nice.

Lillebror har besökt sjukhuset! Fy dig att skrämma syster på det viset!! Nu tar du det chill, okey? Busflin.
Annars bojar jag fast dig i min lya så du är i säkerhet.

Världens bästa Pattz ska ge mig favoritmat idag. Kanske en öl med brudarna efter det låter asbra.

Fan, va störigt jag skriver idag. Orkar inte anstränga mig för det svenska språkets skull... Hehe.

Kanske bjuda Daddy på mat på midsommar. Kanske åka till Värmländska skogar och springa med vargarna lite. Hehehe.

Macka på det här innan jag drar på ärenden vore kanon.

Seeya

Take Care!!

Love E

Kommentarer


Kommentera inlägget här: