I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Upprörd, minst sagt!

Kategori:

Somnade runt 21 igår... Kul liv. Men siddu, annars orkar jag inte kliva upp 4.30.. Gud, hjälpe mig för det är så tjockt inte värt det längre. Not at fucking all!
Särskilt inte när man kämpar för gruppen men samtidigt blir motarbetad av chefen... Idag var det som om jag förstörde hennes liv när jag ändrade om i arbetsordningen imorgon. Jag tog in en annan dam eftersom jag ska på möte med facket. Det kan inte nekas. Långnäsa på dig. Så lär hon ta ansvaret imorgon då istället för jag. Då blev det snäsningar och onödiga kommentarer mot mitt håll ska gudarna veta. FFS jag kan väl ta två inventeringar nästa vecka istället, what's the problem???!! Är det inte A-ansvarig som ska ta alla jävla inventeringar egentligen? Helt plötsligt var jag visst inte gruppledare längre, när jag sa att jag hade tagit eget beslut eftersom hon själv hade semester. Ena sekunden ska jag ta allt ansvar, nästa inget..? Alltså jag spyr på det här. Jag kan inte jobba så nära någon med kontrollbehov 3000 som tycker man ska vara tillgänglig 24 timmar om dygnet. Ge mig jourlön. så finns jag. Jag har ett liv!!!!!!!!!!!! Eller försöker åtminstonde ha ett, trots det här jobbet!!!!!!!!!!!!!!!!
*Kräks*

Tacka fan att psykologen säget att det här inte passar mig, det kommer ge mig en infarkt, på sanning snart.
Så länge du håller käften är allt frid och fröjd.
Men då har ni anställt fel person. Jag håller inte käften och säger ja och ammen till någon. Om jag inte håller med.
Ni skulle bara våga komma med ett uppsägningsbrev pga av jag är fackligt engagerad!! Jag vill att min personal ska jobba efter schyssta förutsättningar. Jag lever inte för att jobba, jag jobbar för att leva.

Ahh, det var skönt. Att häva ur sig allt. Håll tummarna för mitt möte imorgon nu!!

Skulle ha blitt politiker. Asgarv! Är det för sent att sadla om? Ler.

Eeeeeeeeeeeeeeeeeedward..? Var är du?? Tomt eko.

Längtar tills min vargflicka kommer hit!!!

Nu sova en stund. Sen dagens sysslor.

SeeyaE

Kommentarer


Kommentera inlägget här: