I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Vargtass

Kategori:

Vaknade runt 06 och ville åka till brorsan omdelbums! Som på julafton, när man längtar efter julklappar och tomten...

"Är du inte nervös?" Var det många som frågade. Näe.. Det var imorse när jag drack morgonkaffet och tog en cigg som det pirrade i magen. För att jag skulle uppleva en känsla jag inte upplevt förut. Reagerar Alltid så på det som är främmande och nytt. Positivt förväntansfull.
Fröken J kom och hämtade mig och så var det dags. Ville inget annat än att texten och snötassen skulle sitta på armen!
- Den går väl inte bort i duschen... Söta Elle's sjuka kommentar... Fattar inte varifrån jag får saker ibland. Eller ja, rätt ofta. Som det barn jag är så säger jag förstås det mesta jag tänker på... hehe.
- Den sitter i ungefär 10 tvättar. Fröken J's snabba replik.
Asgarv.

Första bokstaven var... obehaglig. Det gjorde inte ont. Men det var inte skönt. Sen när kroppens egna bedövning sätter in så var det som att gå till frissan. Jag höll på att somna. Då är man rätt lugn. Hehe. Kände inte när han torkade färgen heller. Har hög smärtgräns antar jag. Bra inför barnafödslar och tandläkarbesök... Hehe. Visst är det så, att tjejer har högre smärtgräns generellt, just för att vi ska klara av att trycka fram en bebis. I min värld är det så. Punkt.

Har man härdat ut något som var på väg att bli blindtarmsinflammation så har man. Hemma i sängen, några dagar, sen en natt på sjukan med dropp. Som slutligen sög ut mitt blod när behållaren var tom och ingen sköterska hade koll... Det var läskigt kan jag lova. Svimmade nästan på toan och ropade på syster. Då blev det fart på dom vitbeklädda. När något/någon försöker sno mitt blod, då är jag inte stark i benen direkt. Liggläge snabbt som ögat!

Aja, skitsnygg blev min första tatuering iaf. Fett glad och nöjd.

För det andra så kommer min Edward hem idag!!!!! Finally! Lord, va jag ska ta hans närhet för att kompensera den senaste veckan!! Missed you like hell, babe.

Nu kaffe plus rök. Sen Vänner på soffan.

KissesAVeryHappyE

Kommentarer


Kommentera inlägget här: