I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Bästa dagen i veckan

Kategori:

Det har ni nog fattat nu va? Ler.

Corona, palmer och stränder.... Mmmmm, vilken längtan jag fick!! Det behövs i dagens läge.
"Diagnos: stark ångest/oro med inslag av depression."
Tack, doktorn. Nu fixar vi det. Med prat och mera prat. Och lite annat. Ingen medicin, tack. Jag tar inte statens droger heller. Ni vet.
Black oil. Haha.
Men några järntillskott, det kan nog slinka ner.

Jag tänker säga "ja" till frieriet om ny sysselsättning. Nästa vecka. Fira min avgång med champange. Hörde mina kamrater prata och säga att det är dags för mig. Men att det kommer bli så tråkigt och mer krångel utan mig på plats. Jag vet, lyser juh upp ett rum som den stjärna jag är. Hehe.
Fatta vad skönt. Särskilt nu efter vårat pågående bråk...
Låt mig va!

Får fortsätta senare. Måste kriga me kärringen nu. Fuck.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: