I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Fields of gold

Kategori:

Fastnar lätt. När Eva Cassidy sjunger. Fröken C sjunger fan ännu finare.

Magontet är kvar! Blä!

Solo på kontoret. Me like.

Har inte så mycket att göra idag. Så allt går i slowmotion. Drar ut på tiden bara. Trots att jag tog sovmorgon.

På fredag är sista mötet med min nya vägledare. Då ska jag ge han svaret. Ja. Svaret är ja. Kastar mig ut i det okända. Men allt är bättre än att ha det så här. Nu gäller det bara att välja vilken väg jag ska gå i framtiden. Är juh inne på så mycket olika. Men han sa att med min målmedvetenhet och vilja kommer vi att hitta det rätta för mig. Skulle fan ha gjort en "into the wild". Bara dra och leva på luft och kärlek. Haha. Min fantasi alltså. Kärlek med sig själv får man inte ut så mycket av. Inte nervkittlande direkt.
Böcker, kids, teknik, människor, skrift, svärd att slåss för det goda med... Vad blir kombon av det?
Hahaha. Asgarv. Elle-Krigarprinsessan!!! Hahaha! Jag är sjuk juh! Tur att man kan roa sig själv asså. Ler.

Brorsan, nu var det för längsen. Kom å rädda mig med dina galna historier och låt mig ligga dubbelvikt på golvet en stund. För att jag skrattar så klart. Kanske dax för den där tatueringen nu. Som jag har funderat på sen jag var 15.... Sakta men säkert... Lång betänketid jag har för mig ibland. Rätt var det är så händer det bara. Some day, some day.
Trissreklamen.

Hängde me J igår. Sa juh att jag skulle falla för tavlan. Men den med alla tre... sakerna i, den måste bara bli min. True love. Jag var på väg, men somnade på soffan innan jag hade bestämt mig vad jag skulle skriva... Skrev nåt, backade, skrev igen, backade. Så det blev inget alls istället. What's the point?

Suck. Stön. Stånk.

Jag vill osså ha en egen måne, där jag stannar tills allting ordnat sig.

Blir bara trotsig. Putar med läpparna. Händerna på höfterna. Ut med bröstet. Na, na, na, na, na. Du kan inte ta mig....Ler. Bus. Jag behöver bus. Hehe. Ta mig då, om du kan! Ögonen glittrar igen.
Wow... Fastande i den förtrollade världen lite... nice.

Nej nu ska jag till konsum city och jobba. Kan inte sitta här och dagdrömma.

Vi kanske ses. Eller hörs.

BigKissesE

Kommentarer


Kommentera inlägget här: