I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Finfint

Kategori:

J kom med pavan och snacks i högsta hugg här om dagen. Mys på tisdagskvällen. Fan vilket bra humör jag vaknade på dagen efter. Tack för det, gumman. Ler.
Igår var det tvätt och vila som gällde. Efter besöket. Mindre kul men skönt ändå. Fast tankarna slutar aldrig snurra när jag är ensam. Så tog fram ritblocket och tänkte få ut det den vägen. Nej, det är helt blankt. Helt tomt liksom. Skumt. Aldrig vart med om det förut.
Så jag sjöng. Sjunger mer än någonsin just nu. I tvättstugan är det bra att sjunga. Ekar rätt fint där. Blev skitskraj när jag skulle gå genom den långa, mörka korridoren där nere. Det finns en gubbe som ser så läskig ut. Väntade med flit tills han hade gått iväg. Han hasar fram, sakta, som ett spöke. Tofflor och luktar udda. Så hejar han inte heller, bara stirrar.

Fick träffa brorsan idag!!! Fast för kort tid tyvärr. Han kom upp på Caal eller Kaal eller vad det heter nu för tiden. Jag och D käkade tacotallrik till lunch. Pratade om när hela ligan satt vid bordet närmast trappen så man inte skulle missa någon pojk som kanske kände för att gå genom gallerian. Haha. Det funkade faktiskt någon gång, när jag tänker efter.
Brorsan var sig lik. Lika galna kommentarer om flickor, lika rolig som alltid. Han är då inte rädd för att någon överhör det han pratar om vad det än gäller... Hehe. Morgonstånd har guld i.... Hahaha!
Mer tid åt din syster! Tack! Ler.

Har gått och blitt förkyld och hostig. Inte skönt alls. Så imorn bitti blir det solariesol. Varmt och skönt. Brukar jämt somna. Det kanske inte är så bra. Fast å andra sidan har jag inte solat solarium på några år. Syns det eller?? Nehe, menar ni inte... Sneflin.
Måste juh känna sig lite fräsch när jag ska vina med jäntorna.

Verkar som att en dator är på g. Till missE. Finally. Då börjar min era som författare. Hehe.

Nu är det dags att åka hem och käka. Hungrig som alltid.

Kanske ses. Eller nåt.

love on ya'll

HappyMsE

Kommentarer


Kommentera inlägget här: