I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Fredagar brukade va bäst...

Kategori:

Men inte nu längre tydligen! Låste in nycklarna, halvsjuk, tog fel på tiden...

Sola var iaf skitnice! Käkade kinamat med J. Gott gott! Kaffedrickande. Nu sitter jag hos henne och snor datorn en stund. Medan hon gör sig finare. Kan juh inte skriva bara fin, för det är hon juh redan! Dah.
Äntligen har mina stenbockar mötts. J och C. Singstartjejpartykväll är bestämd. Ler.

Tänk att jag inget insåg förrän allt var försent. Förrän jag sumpat allt liksom.
Som vanligt med mig. "Ångesten är det som sliter mig isär"... Kan man lugnt säga.

Hade telemöte med den där vägledarkillen idag eftersom jag är lite krasslig. Väldigt trevlig. Förklarar allt han gör och så. Se och lär, män. Så man slipper fundera. Raka rör bara. Nu är det så här... Sånt uppskattas stenhårt av mig.

"Unga män tycker att gamla män är idioter. Gamla män Vet att unga män är idioter."

Nåt citat jag kom över igår.

Nu kommer Elsa och vill bli klappad osså. Pratar gör hon och ställer sig i vägen för datorn för att få uppmärksamhet. Typiskt fruntimmer. Hehe.

Får se vad en kväll som denna har att erbjuda två tjejor. Skulle va nåt jippo på rockhouse. Kanske går dit. Vem vet. Inte du. Inte jag.

Ha en bra afton mina vänner.

KramE

Kommentarer


Kommentera inlägget här: