I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Jag blöder kärlek

Kategori:

hette en låt som fastnade på hjärnan hos mr.R. Mmm, det kan ni juh fundera på.

Är i S-hamn igen och bor på ett kallt, stelt hotellrum. Måndagen gick inte så bra. MrD fick snällt ställa upp med en axel. Tusen tack! Babblade på gjorde han osså så frökenE skulle sluta fundera så jävligt.
Tusen tack frökenC, F-jäntan och frökenJ för alla timmar i telefon och så. Ni vet varför. Säger juh det. Vad vore man utan vänner?

Fick en skön kommentar som bekräftade tankar av arbetstanten idag.
- Tyckte väl att du såg ovanligt fräsch ut idag! Asgarv.

Det känns inte som jag har rätt att bli arg efter mitt beteende. Men börjar fan bli förbannad asså! Det finns gränser för vad man kallar en person och gör mot denna oavsett hur hon har agerat!!!

Dom tankarna tar vi genast bort, det finns intressantare saker att tänka på. Le åt. Big smile.

Är det verkligen sant?
Den som inte tror på ödet...

F-jäntan kom hem!!!!!! Har ett brev åt dig som jag skrev i lördags efter ett glas vin eller två. Läs och njut. Rys. Saknar dig så fruktansvärt mycke!!!!

Nej, nu står det nyfikna människor bakom axeln och försöker tjuvläsa... Hahaha! För det kan man juh inte göra på nätet heller. Fan va stört! Hahaha!

Längtar tills onsdag osså så klart. Mår som allra bäst när jag tittar på månen.

Puss&kram
Ta hand om er..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: