I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Mohahaha

Kategori:

Fick träffa min bästaste old boss nyss. Alltid lika inspirerande. Ler.

Busade med butikskontrollanten. Hehe. Sorry, men kunde inte hålla mig! Jag vill osså smyga på folk! Är juh skitbra på att se det man ska se. Framtida arbetskollegor kanske? Ler. Jag, bojor och batong. Det vore nåt de! Hehe.

Mer tidsfördriv. Bara babbel men ändå. Har juh nåt att sätta händerna i arbete med iaf. 

Jag vill gå på maskerad! Kan ingen ordna? Vi kan kanske låna stugan i repbäcken? Det vore fan skitskoj. Har inte varit på maskerad sen Halloween för flera år sedan. Har massor av idéer jag vill genomföra. Askungen, Fallen Angel, Captive Angel, cheerleader from hell, rödluvan, skogsrå, spion, great white ninja.... Vad skulle jag klä ut mig till? Kan juh bara vara en av alla... Svårt svårt. Tål att tänkas på. Tycker inte om att bara välja en karaktär. 
Kan verkligen se det framför mig! Fröknarna, ska vi? Pleaz?



Kom över en text av en slump. Eller inte. Gjorde om den lite.

You´re a warrior fighting for your soul
Taken from a world above
and brought down to a world below
Re-unite them Re-unite them return the princess to her king
Re-unite them Re-unite them she's been taken for so long
Re-unite them Re-unite them then she'll be filled with joy
Re-unite them Re-unite them like the days of her youth



Röksugen men det är pissväder ute. Jag som ville gå. 

Höll på att krocka med en stor lastbil förresten. Shit, vad rädd jag blev! Han sket i alla andra och körde sitt race. Störst går först. Hade jag varit en äldre hade jag inte hunnit reagera. 

Nej, nu lägger jag ner det här. Det suger juh. 

Till kupan om C jobbar. 

Sen soffdega. Under täcket. Så där kallt nu igen. 

Brr. 

Bye




 

Kommentarer

  • Häxan. . säger:

    Elli, jag tänkte fixa maskerad, fast i juni när j fyller 25, hjälpa mig??? puss hjärtat!! morrarKraftigtÅtEnVissYnkRygg

    2009-04-02 | 11:39:23

Kommentera inlägget här: