I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Pratsjuk

Kategori:

Så jag sätter mig här och skriver av mig lite.

Hört så jävla roliga historier av mina galna morbröder nyss. Skratta så jag fick ont i magen! Dom är inte fina i mun direkt. Passar mig bra. Låg, sjuk humor. De är grejer de. Ler.

Hatar att va pratsjuk när man inte har någon att prata med! Störande. Kanske tar en promenad, oldtimes, i domnarvet och hälsar på fröken J och kikar på deras tavla. Kommer garanterat bli kär!! Hehe. I tavlan. Jag vet juh vad den föreställer...

Tack faster för dom underbara örhängena jag fick! Samma som på tavlan. Hehe.

Min ena morbror är tydligen ganska dragen just nu. Hör att dom erbjuder honom vatten och luft på altanen... Haha, orutinerat. Släktträff med andra halvan idag. Sexpacket växer.

Ialuttan verkar sova.

Lär höra med C hur vinprovningen gick. Nyfiken. 

Sjunga lite kanske? 

Need you back in my life, fröken M!! Pleaz come back! 

Jag lär väl svälja och slå henne en signal. Inget är värre än att va utan henne. Har inget att förlora. Med mitt mod så tror jag de löser sig. 
Är fan riktigt modig. I hjärtat. 
Liksom hur många människor finns det inte som lever sitt liv och nöjer sig? Kanske vill gå en utbildning, byta jobb, flytta, vad som helst. Men som inte Vågar. Konsekvenser kommer alltid finnas. Bara är så. Som jag brukar predika om, för att våga leva fullt ut måste man ta risker. Jag vill leva så iallafall. Ingen ånger. Bara se framåt och ta tillfällen som kommer i min väg. Är blyg men mod det är en annan sak. 

Vet inte om jag berättat om min teori. Jag tror nämligen benhårt på att historien upprepar sig tills man gör rätt val. Alltså du hamnar i liknande situtioner, där du förra gången valde fel. Tåget går igen. Tills den dag du väljer rätt.

Ska gå och dansa med morbror nu. hehe. Till "I'm a punkrocker yes I am"

See ya.

Kisses

Kommentarer


Kommentera inlägget här: