I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Shorty

Kategori:

Har äntligen fått lite gjort. Tack fröken C för all hjälp. Du är guld värd. Eller ännu bättre, kärlek. Hehe.

Inga diamanter i världen får mina ögon att glimma som du.

Jobbet sög idag, som vanligt fast mer. Fick lov att sätta mig och andas ett tag. Fattar inte varför det gör ont i bröstet. Farbror doktorn?? Fattar du?
D räddar E som vanligt med sjuka kommentarer som får mig att tänka på annat.

Haft miniseans med C idag. Fått svar och hälsningar från andra sidan.

Väldigt mysig lyan har hon, kussen till C. Skön som du sa.

Kära kusin, jag kommer till Mexico. Lätt som en plätt.

Ska va lite social med herrR nu.

see ya

pusssssss utan ljud...

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Bra kusin! Då ses vi bland corona, palmer och sandstränder!

    2009-03-18 | 23:12:56
    Bloggadress: http://ruskens.blogg.se/

Kommentera inlägget här: