I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Sjukfrånvaro

Kategori:

Jepp. Vaknade hos mrB/mrS/Nakedman på lördagsmorgonen. Svagare än svagast. Tack för hjälpen, gentlemän.

Hem, sen har det varit soffläge sen dess. Svettas, fryser, stönar och stånkar. Värre än en karl när jag är sjuk asså. Ser döden i vitögat känns det som. Hehe. Ärvt av Daddy..? hehe.

Första dagen jag är uppe nu, hos Sis och ska få käk. Love you. Du vet hur man gläder lillasyster. Ler.
Bara en dusch tog alla krafter liksom.

Skumma feberdrömmar man får. En tex. var att jag körde bil på en väg som var minst fyrfilig, möter en traktor. Som istället för en skopa har en jättelång tunga ner till backen!! Wtf? Har jag en hemlig, undermedveten önskan om en längre tunga? Eller vill jag att någon annan ska ha en kanske? Hahaha.

Drömt om äventyr och upptäcksfärder. Mina innersta begär.

Tråkigt att jag missade lördagens bravader men är tacksam att jag inte kände den där bulan! Vila upp dig, jäntan.

Ser fram emot morgondagen, då förhoppningsvis J kommer med gläjde och ljus. Hehe. Om jag är friskare. Vilket jag borde vara.

Efter maten blir det film under täcket som gäller. Hehe. Nja, inte riktigt så...

See ya, sweethearts
you know where to find me

SickkissesE

Kommentarer


Kommentera inlägget här: