I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Söndagskoma

Kategori:

Gnäller av mig först så har jag det gjort.
Vaknade klockan 07 på soffan och hade så jävla ont i magen!!! Blev riktigt rädd. Tänkte till sist ringa daddy. Vill inte va en börda. Så jag struntade i det. Intalade mig själv att det blev för mycket grädde och majonäs igår. Slappnade av tills jag somnade om. Har fortfarande ont.

Vilade tills jag fick nåt ryck och beslöt mig för att ta en promenad till mamma. Precis när jag munderat mig ringde Ia och gav mig mer kraft. Spanx Sweetie. 
Fan va skönt det är att gå! Hade glömt att jag kan gå till världens ände. Trots magont så var det hur skönt som helst. Rensar tankarna också. Det lilla leendet jag hade på läpparna nyss börjar återvända. Sakta men säkert.

Hittade glasögonen, mrS!!! Äntligen! Låg i en av alla mina jobbväskor! Nu behöver jag inte köra i 60 från fröken C i gagnef... där det är kolsvart om natten. Hehe.

Det jag önskar får jag. Tror jag. Mina morbröder bestämde sig igår för att hyra stugor i Sveg om nån vecka. Jag är välkommen att följa!! Det som jag skrivit att jag ville nyss! Fast vill juh helst ha en egen stuga förstås... Men men, får la anpassa mig. Eget rum är dock ett krav.

Nej nu ska jag till J på kaffe och taveltittning som inte blev av igår.

Tålamod och tillit sa korten. Mitt andra namn är FFS tålamod och tillit. Hehe.

Drömmen var rätt skön. Längtar. Hehe.

Love on you, can you feel it?

Over and out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: