I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Trött tröttare tröttast

Kategori:

Jepp, det är jag rakt av just nu. Kunde knappt köra hem från kupan. Fröken C räddade mig med kaffe och busröka i bilen. Spelade en låt jag har kär för henne. Hon visste direkt vad jag menade. Vi behöver liksom inte prata jag och hon. Vi ser på varandra och vet bara. Det är inget konstigt. Det är som det ska vara.
Kanske ligger en liten pik i den kommentaren. Hehe.

Känner för att gå ner till älven och skrika av mig lite. Vårskrik i skogen, det måste alla ha, tycker jag och Ronja Rövardotter. Ler.

Sitter hos syrran och samlar kraft. Nåt glas vin blir det idag. Mina nerver behöver det. Hehe. Ska ta mig över och duscha, hett. Väldigt hett. Städa lite till. Bära upp min gamla tv. Fast jag skulle behöva en hjälpande hand. Det är bla då man behöver en man. Man med stort M. Will you help me, please?

Har iallafall ätit idag. Det var ett tag sen. Tacotallrik. Gott gott!

Synd att jag missade fröken J som var ute på promenix och ville ta en cigg. Typiskt. Kom igen! Ler.

Nu lägger jag initiativet i dina armar. Okej? Ler.

Ha en bra kväll, mina sötaste. Det ska jag ha. Hoppas jag. Verkligen.

Kan någon ta bort oron, tack?

Kommentera mera!

Kisses missE

Kommentarer


Kommentera inlägget här: