I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Under-bart

Kategori:

Vet inte riktigt vad jag fick det ifrån. Ler. Ni skulle se mig nu.

Ibland ryser jag av välbehag, mår finare än någonsin. Ibland får jag gråtattacker. Det är kanske ganska normalt under omständigheterna. Nope, inte gravid. Hehe. Andra saker har hänt. Inte riktigt redo att skriva om dom än.
Eller jo, jag skulle kunna skriva en bok här på direkten men men. Den som väntar på något gott...

Igår var det fullmåne igen. Jag drömde läskiga drömmar om att bli förrådd. Det var en gammal japansk knarklangare som skulle vara min chaufför men han stack mig i magen med en nål och jag blev drogad. Det var nasty. Me don't like drugs. Kan juh bero på tvprogrammet jag såg igår om någon kärring som skulle röka på en hel månad. Se konsekvenserna. Dah! Den sjukaste, löjligaste, vidrigaste ursäkten jag hört. Men det har dom flesta pundare.

Vart i Leksand idag. Vilket välkomnande!!
- Hej Elenor! Nu får vi finbesök!
Kära fröken A och resten av gänget som gav mig ett leende på läpparna. Kaffe och rök i rökrummet blev det. Prat med K-Å och lite arbete också. Hehe. Så jävla skönt att jobba själv.

På lördag ska syrran fixa mina naglar. Kommer bli nice. Nya kläder och nya under. Boka tid hos fröken A var det jag skulle göra. Tack för tipset, kära söte. Det funkar att numrera. Mer kaffe o cigg! Mer, mer, mer! Du vet vad jag menar. Hehe.

Den dagen kommer även F-jäntan hem!!!! Efterlängtad och saknad! Vin kanske? Hos er så jag får mysa med Bo. Big dog.

Gotta go. Hälsa på C en sväng innan jag tänker åka hem.


min älskling har ett hjärta av snö
så skört och vasst som skaren
och det smälter lika lätt som isen i drinken
i glaset som hon lämnat i baren

vintern ligger hård över sjön
ljuset varar bara några timmar
jag ser ut över den vita snön
där månen och stjärnorna glimmar

hennes gröna ögon gör mig matt
hon säger ta aldrig någonting för givet
och vi pratar om vart vi ska just inatt
men jag antar att vi pratar om livet

min älskling har ett hjärta av snö
som nysnön yr när det blåser
som ett täcke som far och sliter och rycker
och vrider mig i neuroser

på sommaren pratar hon om höst
hon ser molnen som väntar bakom skogen
sen talar hon med annan röst
om att alltid vara konsten trogen

inatt vill hon falla fritt
vi tar en runda till och jag bjuder
min älskling har ett hjärta av snö och så vitt
som renaste lenaste puder

nu vill hon falla fritt

Puss & Kram

Kommentarer

  • Ola Hammarström säger:

    Hm, mycket winnerbäck överallt just nu, här är det dock mest Varning för ras, Vänta och I dina ögon just nu... Snyft. men kram iaf!

    2009-03-12 | 16:13:46
    Bloggadress: http://gnu.modemnet.se/
  • Me säger:

    Vet inte om jag gillar låten direkt, men texten. :) Hm, vet inte vad det är, det som du talade om. Men snyft lät inge bra. :(

    2009-03-13 | 16:37:31

Kommentera inlägget här: