I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Bara måndag

Kategori:

Släktträffen blev kanon. Fy fan va jag har skrattat med Daddy och dom. Varför kan inte varje dag vara så rolig? Hamnade brevid två pojkar vid middagen som jag givetvis blev lektant åt. Ler. Kapsylsamling och tävling ordnade vi. Vann över daddy i första omgången på bowlingen, sen vv. Kusin L vann alla gångerna över oss. Men hon har juh tävlat så... de är fusk. Hehe.

Vi åkte vidare hem till kusinerna där också var superfun. Singstar, vin och mer skratt. Kände mig som i en film från 50-talet på väg ner på stan sen. Låg tvärsöver allas knän i en svart/vit amazon. Typ Elvis i högtalarna. Inte varje dag man åker sånna fordon direkt.

Relativt kort kö in på Bolle så jag och kusin slapp vänta så länge. Klev in, tog en shot och dansade. Skoj, skoj. Träffade Alla. Skum känsla, lite nytt och skrämmande ibland.

Allt är smått skrämmande i förändringarnas tid.

Jag vet inte vad som är rätt eller fel just nu. Jag vet inte ens vad jag vill. Rymma, det vill jag. Andas ut någonstans. Samla kraft. Flytta. Finns inget som binder mig här i nuläget.

Får se vad ödet har i sina händer. Allt händer av en anledning. Det är mitt hopp och det jag litar på.

Bättre sömn i natt, tack. Ska yla av mig i bilen en sväng nu.

Kram

Kommentarer

  • Ola Hammarström säger:

    Ska vi rymma tillsammans? Känner för det jag med.

    2009-03-17 | 10:19:42
    Bloggadress: http://gnu.modemnet.se/

Kommentera inlägget här: