I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Ingen kommentar

Kategori:

Vaknade arg som fan idag. Drömt drömmar om en elak person. 
Sen gick det över till insikt och vidare till gråt. Nu är jag bara arg igen.

WTF, ska "natasha" penetrera mitt liv oxå?! Don't think so.
 
Fick ett uppiggande samtal av D på eftermiddagen. Trevligt värre, brorsan 2. Ler. Du vet när E är talsjuk. Känns som jag suttit inne nu igen. Efter några dagar som en intern. Man blir juh galen av att va ensam hela tiden. Jag har ett stort behov av social kontakt. Tur det. Värre om det vore tvärtom. Mohahaha!

Massa fester väntar i helgen, OMG. Vad har påsken att erbjuda då? Jag vill ha påskägg men det vet ni väl redan. Med massa godis. Salt lakrits, choklad.... Mmmm. Röda aroma hjärtan. Sweets for my sweet.
Vem ska jag ge mitt söta till då? Hehehe.

Skulle behöva en rejäl rensning tror jag.

Såg en skitbra film idag. Death race. Me like. Såg de två essän vid boxerkanten. Sånna ritade jag igår. Ler.

Jaja, nu vill syrran ha tebax datoren.

See ya.
Lr så.
KissE

Kommentarer

  • Ola Hammarström säger:

    Massa fest i helgen? ses på bolle igen då! ;)

    2009-04-01 | 08:49:53
    Bloggadress: http://gnu.modemnet.se/
  • Me säger:

    De gör vi nog! :)

    2009-04-02 | 08:30:56

Kommentera inlägget här: